Monday, August 2, 2010

sakit perut

Hari ni aku ngan deen pg mkn makan nasi kat warung simpang pulai, dengan kelaparan, aku pon mintak la air tembikai ngan nasi putih + sotong goreng kunyit, xsampai 2 minit, adek yg mintak order td dtg blk, "maaf, sotong dah abis" jadi aku pun kata, alamak.. apa ea yang ada? "ambil udang la" katanya lg, aku pon jwb la, ah xnk la.. aku pon order la nasi goreng thai. makanan import dari siam, bila sampi jerk, aku trus xkasi peluang. belasah habis, dah separuh mkn baru la aku teringat aku ni elergik pada daging, tp alang2 dah separuh, mkn jerk la smpi habis. deen bayar apa ada hal.. pastu pegi la tgk org main snooker, aku xmain, sbb x power cam diorg, blk jerk dari ctu, aku pikir, alang2 nk sakit perut, biar smpi pengsan, jd aku ngan deen pun beli burger, aku elergik pada daging burger gak, banyak btol elergik aku ni.. hehe.. nasib x elergik pada ppuan, klu x, alamatnya x ber bini la aku.. huhu..dan akhirnya setelah 1 jam berada dirumah, ulang alik la aku ke rumah kedua plak, adoyai... ni pon nk pg lagi ni.. dah la.. kira abis la cite ni..argh... nk pegi lg ni.. da.....

No comments:

Post a Comment